Halve verda for 100 kr

Eg og far min har ei lita datter.


Nja, det kan høyres suspekt ut, men det er heilt sant. Ho heiter Vasanti, er åtte år og bur i India. Som det seg hør og bør, så betalar me jo bidrag til ho, og i retur får me kjekke brev og teikningar, gjerne av familien hennar, skulen hennar eller av ei ku. Og då grip eg sjansen og tegnar attende - veldig ofte ei ku. Eg er skikkelig god på å tegne ku. Men nok om det - for det morsomme var at i forrige brev så takka ho for pengane og sa at denne gangen hadde ho fått hundre kroner til fri disposisjon. Og for den hundringsen, hadde ho kjøpt:
- Nye skuleklede til seg sjølv
- Nye klede til dei fire søskena sine
- Skulesaker av ymse slag
- Kokekar til ho mor
- 25 kg ris
- Ei geit (!)

Det er "dattera" si det!
Men eg trenger vel ikkje fortelje ho at eg kjøpte smågodt for 78 kr i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Morsomt om du legg att ei strofe ;-)