Gi meg ein hårfønar!

Eg håpar eg vart lurt på jobb i dag. Og det ville vert fantastisk om det skjedde oftare!

På veg mellom A og B i ein fei, sto ein gamal, søt mann utanfor personalinngangen og vinka med ein blå pose. Og gamle mennesker og små barn har det til felles at når dei vert oppdaga sånn, så stopper me opp, eit smil renn over sjela og service-instinktet bråvåknar. Så eg åpnar opp, smiler og spør om eg får hjelpe han.
- Jo, eg skulle levert denne hårfønaren til ei dame her...men no har eg gløymt navnet..noko på T..?
Han er sikkert godt over 80 år, har ein stav i eine handa og er verdens søtaste mann. I likhet med alle andre over 80. Den kognitive delen av hjerna mi koblar ut, og eg har kun fokus på å komme på jentenavn på T som jobbar her. Og første forslaget mitt slår inn:
- Ja, det var det ja! Sånne navn forsvinn så lett for meg. Kunne du gitt ho denne hårfønaren?
- Sjølvsagt skal eg ordne det. Takk skal du!
Eg bukkar og nikkar og neier, og loser mannen trygt ut døra igjen og ser han vel av gårde.

DA kobler hjerna inn att:
- Hmm?? Ein hårfønar levert på jobb? Jaja...men pokker! Vedkommande er jo sjukmeldt! Det gløymte eg i farten. Og ikkje veit eg kor ho bur - korleis blir eg av med denne hårfønaren no??

For å gjere ein lang historie kort, så gjekk dette godt. Men tenk kor fantastisk morsomt dette hadde vert om det var ein practical joke! Tenk om det hadde vert aktivitøren på Bakk-Ola som hadde hatt ein god dag på jobben sin, og isaman med dei gamle, søte i arbeidsstova hadde tenkt: - Nei, idag drit vi i brodering dokke! Vi går heller ut å lurer bedriftene i Ørsta! Tek med ein hårfønar eller noko sånt, også står ho Olga bak å filmar. Alle går fem på når vi gamle, søte "treng litt hjelp!"

Det hadde vert fabelaktig morsomt!

3 kommentarer:

  1. He, he...skal bringe med meg ideen videre, jeg iallefall!! He, he...

    SvarSlett
  2. Ja, spørs om ikke Olga stod rundt hjørnet og holdt på å le seg skakk ;o) Koselig blogg du har, fant deg ved en tilfeldighet og ville bare gi et lite pip om at jeg har vært her! Og så herlig at du også har verdens vakreste KONE! Ha en fin dag med konestumpen, hilsen Elin

    SvarSlett
  3. Hehe.. DET hadde vøri knall tv-underholdning det. Gamle mennesker som står bak ett hjørne å ler seg skakke.. hadde sett på det jeg ihvertfall! :) :)

    SvarSlett

Morsomt om du legg att ei strofe ;-)