10 setningar eg aldri kjem til å seie i 2009

I desember 2007 syns eg og sambuaren min at det var ein strålande idè å lage ei liste over ting me hadde lyst å gjere i løpet av 2008. 10-15 mål for det nye året liksom. Men når regnskapets time kom i romjula, og me skulle sjå om me hadde nådd desse måla, så fann me ikkje lista att...Så difor må eg legge årets liste ut her, slik at eg finn den att i 2009. Og årets liste er:

10 setningar eg aldri kjem til å seie i 2009.

#1: Steik kor god denne Synnøve Finden Gulosten var!
#2: Mamma, eg er gravid!!
#3: Kom da, bisken!
#4: Eg har meldt meg på X2!
#5: Hårre, denne kaka me laga vart perfekt, Eli Anne!
#6: Skal me invitere alle vennane våre på besøk?? Hmm, nei, det blir kanskje ikkje plass...
#7: No skal det bli deilig med ein 5-vekers ferie!
#8: I dag har eg hatt ein heil arbeidsdag utan tekniske problem!
#9: Skal me sjå Beat for Beat i dag, kjære?
#10: Åi, åi, åi, kor eg gleda meg til å gå i tog på 17.mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Morsomt om du legg att ei strofe ;-)