Halvfullt eller halvtomt?

Viss nokon spør deg om glaset foran deg er halvtomt eller halvfullt - så er det ein personlighetstest, og du skal vokte deg vel for svaret. Seier du det er halvtomt, så er du nemlig ein traust realist, på grensa mot pessimist og du har ein klar tilbøyelighet mot det negative tankesettet. Kort sagt ein surpomp! Men seier du det er halvfullt, er du ein naiv, livsbejaande optimist, overveldande positiv og på grensa til gladkristen.

Stereotypi sjølvsagt, men dette fascinerar meg veldig. For det er snakk om noko så enkelt som eit glas, med 50% drikke i - men måten me omtalar det på, fortel noko om korleis me oppfattar glasset. Og at det i det heile tatt er mulig å oppfatte eit glas på forskjellig måte, syns eg jo er rart. Det er jo berre eit glass. Med litt drikke i. Men det er eit faktum at me oppfattar det ulikt - ergo oppfattar me verden ulikt. Og har du litt tid til overs ein dag, så vil eg absolutt anbefale deg å prøve å ta eit steg opp på meta-nivå, og observer menneska rundt deg. Det er kanon-morsomt!
Døme:

(Scenehenvisning: Forfattaren av dette innlegget skal snart gifte seg og bryllaupet er av ein slik art at været er ein sentral suksessfaktor. Difor er forfattaren for tiden veldig oppteken av http://www.yr.no/. Og nett no sit ho med langtidsværmelding framom seg, mens kjæresten ligg på sofaen og les avisa:)

Brud 1: Å hårre heite det kjære!! Det er meldt sol frå torsdag til søndag - det er jo spretle meg heilt perfekt!
Brud 2: Mm-mm.
Brud 1: 17-18 grader, lite vind og ingen nedbør. Stor sol på yr!
Brud 2: Mm-mm.
Brud1: Ka mm-mm?? Det er jo fantastisk fabelaktig! Vart du ikkje glad da?
Brud 2: Joda, men det er gammalt nytt for meg. Eg visste det skulle bli sol.
Brud 1: Har du sjekka yr før i dag da? Langtidsvarselet for helga er jo nett komt!
Brud 2: Nei, eg har ikkje vert på yr, men eg tek det for gitt at det blir sol.
Brud 1: Du tek det for gitt at det blir sol? På sunnmøre??
Brud 2: Du tek det tydeligvis for gitt at det blir regn...?

(Scenehenvisning: Brud 1 kjente den satt rett i sikringsboksen.)

Brud 1: Er det glaset halvfullt eller halvtomt, kjære?
Brud 2: Halvfullt, sjølvsagt.

(Scenehenvisning: Brud 1 er forferdelig glad for at ho skal gifte seg med brud 2.)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse og lykke til med bryllupet (uansett vær...)
    -og håper den rosa/beige foundationen holder!

    SvarSlett
  2. Tenker du blir fin i rosa beige, og at dere får en fantastisk dag, uansett vær (men jeg tror på sol!). Lykke til med sminke og bryllup!
    -lene h-

    SvarSlett

Morsomt om du legg att ei strofe ;-)